හිතෙන් දැනගෙන හිතෙන් නිදහස් වෙන්න.
ආශ්වාදයට විරුද්ධ නිසයි එපාවෙලා තියෙන්නේ, ප්රශ්න වලින් අයින් වුනා කියලා එපාවීමෙන් අයින් වෙන්න බෑ.
ලෝකෙ හැටි දැනගෙන උපේක්ෂාවට පත් වෙන්න.
තමන් ප්රිය කරන දෙයක් නම් මනාප දෙයක් නම් ඒකෙන් කොච්චර කරදර ආවත් ඒක හොඳයි, තමන්ගේ පංචකාම ආශ්වාදයට විරුද්ධ දෙයක් නම් නිදහසට බාධා වෙන දෙයක් නම් ආවේ ඒක එකයි තරහා වෙලා තියෙන්නේ, ඒකයි එපාවෙලා තියෙන්නේ, දුක් කරදරය හින්ද නෙමෙයි එපාවෙලා තියෙන්නේ ආශ්වාදයට විරුද්ධ නිසා, මේක තමයි ලෝක ස්වභාවය. ප්රශ්න වලින් අයින් වුනා කියලා මේකෙන් අයින් වෙන්න බෑ, ගෙදර තියෙන්නෙත් ඔය ටික තමා බාහිර ලෝකෙ තියෙන්නෙත් ඔය ටිකමයි, ඒක හිතෙන් දැනගෙන හිතෙන් නිදහස් වෙන්න ඕන, ඒක නිදහස් වෙන්නේ නැතුව, ලෝකෙ හැටි දැනගෙන උපේක්ෂාවට පත් වෙන්නේ නැතුව, වෛර කරන අය නැතුව හොඳ අය ඉන්න තැනක් හොයාගෙන යන්න ගත්තොත් මැරෙනකම් ඇවිදින්න පුළුවන් කොතනවත් හම්බ වෙන්නෙ නෑ.
කාගෙහරි හොඳින් ඉන්න, සමගියෙන් ඉන්න අයට ප්රියමනාප ස්වභාවයකට, ර්ෂ්යා කරලා බනිනවා, බැනලා නිගරු කරනවා. නිගරු කරලා සතුටක් විඳිනවා යම් කාලෙකදි, හැබැයි ඕක අත්ති කම්ම භවෝ කියපු එකේ ගිහිල්ලා පිහිටනවා. කර්ම භවයක් තියෙනවා, අත්ථි උප්පත්ති බව කියන තැනට ඇවිල්ලා එතනදි උපදිනවා. ඊට පස්සේ මොකද වෙන්නේ අර විපාකය විපාක බවින් ඇවිදිල්ලා සම්බන්ධවෙලා ගැලපෙන විදියට බැනුම් අහන්න වෙනවා මුළු ජීවිත කාලෙම එක දවසයි දෙකයි කාටහරි බැන්නෙ, හැබැයි ජීවිත කාලයක් බැනුම් අහල වත් එක ඉවර කරගන්න බෑ, විපාක සසර කියන්නේ මේ ජාතියේ එකක් ඉතින් ඕක තෝරගන්න ඕනේ ඒකේ තියෙන භයානකකම, හොඳ එකක් නම් නෙමෙයි සසරගමන ඔහොමමයි.
කරගත්ත කර්ම වේගයක් තියනවා ඕවට, ඒ කර්ම වේග නිසා විවිධාකාර අනිෂ්ට අප්රිය අරමුණු මුණගැහෙනවා. අපි ඒ ගැන දන්නෙ නෑ, ඒවා පේන්නෙත් නෑ, මතකත් නෑ.
තමාට නින්දා අපහාස කරන ද්වේෂ කරන අය සමග එකම නිවසක ජීවත් වීම ආර්ය මාර්ගය වැඩීමට බාධාවක්ද? ද්වේෂ සිත් ඇති කරගන්නේ නැතිව වසන්නේ කෙසේද? පිලිබඳව කෙරෙන දහම් විග්රහයක් සහ ලෝක ස්වාභාවය එදිනෙදා දිවියට, පිලිබඳව කෙරෙන දහම් විග්රහයක්
පහත link එකේ විනාඩි 10.40 – 12.40 දක්වා ඇත.
https://www.waharaka.com/ listen/CD086-21
මුල් අදහස පහල වූ උත්තමයාණන් වහන්සේට මාගේ නමස්කාරය වේවා...
මෙහි ඇති ඡායාරූප ( සංස්කරණයට පෙර ) අන්තර්ජාලයෙන් උපුටා ගැනීමකි....
එහි අයිතිය ඡයාරූප ශිල්පියා /ශිල්පිනිය සතුය.
පූර්ණ ගෞරවය ඔහුට / ඇයට හිමි වේ.
සැකසුම - තිස්ස ලියනගේ - 0718406060
ආශ්වාදයට විරුද්ධ නිසයි එපාවෙලා තියෙන්නේ, ප්රශ්න වලින් අයින් වුනා කියලා එපාවීමෙන් අයින් වෙන්න බෑ.
ලෝකෙ හැටි දැනගෙන උපේක්ෂාවට පත් වෙන්න.
තමන් ප්රිය කරන දෙයක් නම් මනාප දෙයක් නම් ඒකෙන් කොච්චර කරදර ආවත් ඒක හොඳයි, තමන්ගේ පංචකාම ආශ්වාදයට විරුද්ධ දෙයක් නම් නිදහසට බාධා වෙන දෙයක් නම් ආවේ ඒක එකයි තරහා වෙලා තියෙන්නේ, ඒකයි එපාවෙලා තියෙන්නේ, දුක් කරදරය හින්ද නෙමෙයි එපාවෙලා තියෙන්නේ ආශ්වාදයට විරුද්ධ නිසා, මේක තමයි ලෝක ස්වභාවය. ප්රශ්න වලින් අයින් වුනා කියලා මේකෙන් අයින් වෙන්න බෑ, ගෙදර තියෙන්නෙත් ඔය ටික තමා බාහිර ලෝකෙ තියෙන්නෙත් ඔය ටිකමයි, ඒක හිතෙන් දැනගෙන හිතෙන් නිදහස් වෙන්න ඕන, ඒක නිදහස් වෙන්නේ නැතුව, ලෝකෙ හැටි දැනගෙන උපේක්ෂාවට පත් වෙන්නේ නැතුව, වෛර කරන අය නැතුව හොඳ අය ඉන්න තැනක් හොයාගෙන යන්න ගත්තොත් මැරෙනකම් ඇවිදින්න පුළුවන් කොතනවත් හම්බ වෙන්නෙ නෑ.
කාගෙහරි හොඳින් ඉන්න, සමගියෙන් ඉන්න අයට ප්රියමනාප ස්වභාවයකට, ර්ෂ්යා කරලා බනිනවා, බැනලා නිගරු කරනවා. නිගරු කරලා සතුටක් විඳිනවා යම් කාලෙකදි, හැබැයි ඕක අත්ති කම්ම භවෝ කියපු එකේ ගිහිල්ලා පිහිටනවා. කර්ම භවයක් තියෙනවා, අත්ථි උප්පත්ති බව කියන තැනට ඇවිල්ලා එතනදි උපදිනවා. ඊට පස්සේ මොකද වෙන්නේ අර විපාකය විපාක බවින් ඇවිදිල්ලා සම්බන්ධවෙලා ගැලපෙන විදියට බැනුම් අහන්න වෙනවා මුළු ජීවිත කාලෙම එක දවසයි දෙකයි කාටහරි බැන්නෙ, හැබැයි ජීවිත කාලයක් බැනුම් අහල වත් එක ඉවර කරගන්න බෑ, විපාක සසර කියන්නේ මේ ජාතියේ එකක් ඉතින් ඕක තෝරගන්න ඕනේ ඒකේ තියෙන භයානකකම, හොඳ එකක් නම් නෙමෙයි සසරගමන ඔහොමමයි.
කරගත්ත කර්ම වේගයක් තියනවා ඕවට, ඒ කර්ම වේග නිසා විවිධාකාර අනිෂ්ට අප්රිය අරමුණු මුණගැහෙනවා. අපි ඒ ගැන දන්නෙ නෑ, ඒවා පේන්නෙත් නෑ, මතකත් නෑ.
තමාට නින්දා අපහාස කරන ද්වේෂ කරන අය සමග එකම නිවසක ජීවත් වීම ආර්ය මාර්ගය වැඩීමට බාධාවක්ද? ද්වේෂ සිත් ඇති කරගන්නේ නැතිව වසන්නේ කෙසේද? පිලිබඳව කෙරෙන දහම් විග්රහයක් සහ ලෝක ස්වාභාවය එදිනෙදා දිවියට, පිලිබඳව කෙරෙන දහම් විග්රහයක්
පහත link එකේ විනාඩි 10.40 – 12.40 දක්වා ඇත.
https://www.waharaka.com/
මුල් අදහස පහල වූ උත්තමයාණන් වහන්සේට මාගේ නමස්කාරය වේවා...
මෙහි ඇති ඡායාරූප ( සංස්කරණයට පෙර ) අන්තර්ජාලයෙන් උපුටා ගැනීමකි....
එහි අයිතිය ඡයාරූප ශිල්පියා /ශිල්පිනිය සතුය.
පූර්ණ ගෞරවය ඔහුට / ඇයට හිමි වේ.
සැකසුම - තිස්ස ලියනගේ - 0718406060
No comments:
Post a Comment